توییتر با ویدیوهای عمودی تمام صفحه می‌خواهد مانند TikTok شود

توییتر با ویدیوهای عمودی تمام صفحه می‌خواهد مانند TikTok شود

قابلیت جدید توییتر، شباهت زیاد به تیک تاک

در حال حاضر، نمی‌توانید انکار کنید که ویدیوهای عمودی اینجا هستند و پلتفرم ‌های بیشتری به دنبال موفقیت TikTok روی چنین محتوایی تمرکز می‌کنند. این بار توییتر جا پای شبکه اجتماعی رقیب گذاشته است. این شرکت این هفته اعلام کرد که اکنون ویدیو های عمودی تمام صفحه را برای کاربران iOS منتشر می کند. همانطور که این شرکت در وبلاگ خود (از طریق TechCrunch) اعلام کرد، هدف این تجربه جدید این است که ویدیو ها را «غوطه‌ور تر» و آسان ‌تر کند. برنامه توییتر یک بخش ویدیوی جدید در برگه اکسپلور خواهد داشت که در آن کاربران می ‌توانند ویدیو های پیشنهادی را بر اساس روندها و محتوایی که ممکن است مورد پسند شخص قرار گیرد، تماشا کنند.

بر اساس اولین اسکرین شات های به اشتراک گذاشته شده توسط توییتر، ویژگی جدید تقریباً مانند TikTok کار می کند. هنگامی که یک ویدیو را باز می کنید، به صورت عمودی در تمام صفحه پخش می شود. سپس کاربران می توانند به سادگی با کشیدن انگشت به سمت بالا روی صفحه به ویدیوی بعدی پرش کنند. البته این ویدیوها با یک توییت همراه هستند و کاربران همچنین می توانند با ضربه زدن روی صفحه نمایش محتوای آن توییت را با دسترسی سریع به دکمه های پاسخ، ریتوییت، لایک و اشتراک گذاری مشاهده کنند. به گفته توییتر، ویدئوها به "بخش بزرگی از گفتگوهای عمومی" در شبکه اجتماعی تبدیل شده اند. این شرکت می گوید که ویدیو های به اشتراک گذاشته شده در توییتر "سالانه میلیاردها بازدید " دارند.

تاثیر فراوان TikTok روی دیگر شبکه های اجتماعی

ویژگی جدید جای تعجب ندارد، زیرا TikTok هر سال به طور پیوسته در حال رشد است. اینستاگرام که به عنوان یک شبکه اجتماعی متمرکز بر عکس ایجاد شد، اکنون مسیر خود را برای سرمایه گذاری روی ویدیو های عمودی با حلقه های اینستاگرام تغییر داده است. البته این موضوع باعث ناراحتی بسیاری از کاربران شده است. این پلتفرم علاوه بر تغییراتی که در نحوه تماشای ویدیو های کاربران در توییتر ایجاد شده است، برخی از ویژگی های جدید دیگر را نیز آزمایش کرده است. به عنوان مثال، تعداد کمی از کاربران اکنون به تعداد بازدیدهای توییت های معمولی دسترسی دارند - چیزی که قبلا فقط برای ویدیو ها در دسترس بود.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه