بهترین برند های پاور بانک

بهترین برند های پاور بانک

در عصر دیجیتال امروزی استفاده از وسایلی همچون پاور بانک مرسوم می باشد. زیرا اکثر وسایل دیجیتال بخصوص موبایل ها، تبلت ها و کامپیوترهای شخصی نیاز به شارژر دارند و یکی از دغدغه هایی که در این بین ایجاد می شود عدم امکان دسترسی به برق در همه مکان ها می باشد.  در این زمان وسیله ای با عنوان پاور بانک به کمک شما می آید. پاوربانک‌های متنوعی با ظرفیت‌هایی همچون 2000، 5000 و یا بیشتر در بازار موجود است که شما می‌توانید با توجه به نیاز خود پاوربانک موردنظر را خریداری کنید. اما قبل از خرید حتما سوالاتی مانند کدام یک از برندهای پاوربانک بهتر است؟ و یا بهترین پاوربانک موجود در بازار کدام‌اند؟ ذهن شما را به خود مشغول می‌کند . ما در این مقاله با ارائه اطلاعاتی درباره انواع پاوربانک ها به شما کمک می کنیم تا بهترین پاوربانک‌ها را بشناسید و با خیال آسوده آن‌ها را خریداری کنید. برای بررسی و معرفی بهترین پاوربانک‌ها از اطلاعات موجود در سایت شرکت های تولید کننده آن و نیز نقد و بررسی سایت های معتبری همچون pcworld ،pcmag و.. استفاده شده است.

چطور یک پاور بانک خوب انتخاب کنیم؟

قبل از اینکه برویم سراغ معرفی برندهای پاور بانک پیشنهاد می کنیم به نکاتی که در خرید پاوربانک خوب مهم هستند توجه کنید. زیرا همانطور که می دانید وسایل دیجیتال ویژگی های زیادی دارند که هر کدام از آن های می توانند در قیمت و کارایی که ارائه می دهند تاثیر گذار باشند, بنابراین بدون دانش کافی درباره این ویژگی های پاوربانک ها ممکن  است انتخاب اشتباهی داشته باشیم که از نظر زمان و هزینه موجب ضرر و زیان می شود. از جمله این موارد و ویژگی های مهم پاوربانک ها می توان به ظرفیت پاوربانک، وزن پاوربانک و تعداد پورت‌ها اشاره کرد که در زیر هرکدام را به طورکامل شرح می دهیم.

  1. ظرفیت پاوربانک: شرکت های زیادی انواع پاوربانک ها را با ظرفیت های مختلف تولید و روانه بازار کرده اند. به طور معمول پاوربانک های موجود در بازار با ظرفیت های مختلفی از 2000mAH تا 35000 میلی‌آمپرساعتی هستند. شما به عنوان مصرف کننده برای انتخاب یک پاور بانک ابتدا باید به نیاز خود توجه کنید، به عنوان مثال اگر شما برای شارژ گوشتان نیاز به خرید پاور بانک دارید و گوشیتان دارای ظرفیت باتری 4000 میلی آمپر باشد و در طول روز بخواهید آن را دوبار شارژ کنید شما باید یک پاوربانک با ظرفیت 10000میلی آمپر بخرید. باید توجه داشته باشید که در اکثر مواقع ظرفیت پاوربانک روی قیمت آن تاثیر گذار است.
  2. وزن پاوربانک: از آنجایی که پاوربانک وسیله ای است که اکثرا در بیرون از منزل مورد استفاده قرار میگیرد, وزن آن یکی از موارد مهم در انتخاب می باشد. در پاوربانک ها با افزایش ظرفیت حجم و وزن آن‌ها نیز بیشتر خواهد شد.
  3. تعداد پورت‌ها: در هنگام خرید پاوربانک یکی از موارد بسایر مهمی که باید توجه کرد تعداد پورت های دستگاه می باشد. زیرا اگر تعداد پورت ها به اندازه نیاز شما نباشند مجبورید دستگاه های خود را نوبتی به پاور بانک وصل کنید که امری زمان بر می باشد. پس ابتدا باید بدانید که چند دستگاه را می خواهید به پاور وصل کنید.

بهترین برند های پاور بانک

حال به بخش جذاب و خواندنی این مقاله رسیدیم، بهترین برندهای پاوربانک ها کدام ها هستند؟ همانطور که قبل از این بیان کردیم شرکت های زیادی در کشورهای مختلفی در حال تولید پاوربانک ها در ظرفیت های مختلفی هستند. همه آن ها در تلاشند که محصولی با کیفیت را روانه بازار کرده تا سهم بیشتری از فروش را داشته باشند. ما در ادامه به معرفی تعدادی از معروف ترین برندهای تولید کننده پاوربانک می پردازیم که از خود سایت شرکت های تولید کننده و نقد و بررسی سایت های معتبری همچون pcworld ، pcmag استفاده کرده ایم.

 پاور بانک شیائومی

برند شیائومی این روز ها سر و صدای زیادی را در جهان و مخصوصا ایران بپا کرده است. مهم ترین دلیل محبوبیت این برند قیمت مناسب در مقابل کیفیت بالای محصولاتش می باشد. اکثر ما شرکت شیائومی را به عنوان یک برند گوشی موبایل می شناسیم در حالی که حوزه فعالیت این شرکت چینی بسیار گسترده تر می باشد. یکی از محصولات بسیار محبوب این شرکت پاوربانک های آن هستند. از آنجایی که این شرکت کیفیت را فدای قیمت نکرده است با تولید پاوربانک های باکیفیت و عرضه آن ها با قیمت مناسب تر نسبت به بقیه برندها توانسته نظر مشتریان را جلب کند. یکی دیگر از دلایل محبوبیت پاور بانک شیائومی تنوع بالای پاوربانک های آن با کارایی های جذاب و جالب می باشد. از جمله آن ها می توان به پاور بانک سیمکارت خور شیائومی و انواع پاور بانک جیبی اشاره کرد. پاور بانک های شیائومی مانند پاور بانک mi 20000 و پاور بانک شیائومی 10000 در سال 2019 توانستند در صدر لیست پرفروش ترین پاور بانک ها قرار بگیرند.

پاور بانک سامسونگ

سامسونگ (Samsung) یک شرکت خوشه ای چند ملیتی کره جنوبی می باشد که تمرکز بالایی روی کیفیت دارد. همانطور که می دانیم این شرکت در تولید انواع لوازم الترونیکی خانگی و صنعتی و همچنن ابزارات دیجیتال بسیار موفق و معروف می باشد.  پاور بانک های سامسونگ نیز مانند دیگر محصولات این برند کیفیت بسیار بالایی دارند.اگر علاوه بر کیفیت زیبایی و نوع طراحی پاوربانک برایتان اهمیت دارد پاور بانک سامسونگ بهترین انتخاب برای شماست. معمولا پاوربانک های سامسونگ نسبت به برندهای دیگر سبک تر هستند دلیل آن نیز استفاده از پلاستیک فشرده و مقاوم در ساخت آن می باشد. تنوع پاور بانک سامسونگ از نظر تعداد پورت USB و دارا بودن چراغ LED نیز بالا است. با توجه به نوع این که چه تعداد دستگاه و گجت را می خواهید به صورت همزمان با پاور بانک شارژر کنید، پاور بانک های سامسونگ را بررسی کنید.

پاور بانک انکر

انکر یک شرکت چینی است که در زمینه فناوری شارژ فعالیت دارد. این شرکت بزرگ دفاتری در سیاتل، واشینگتن و شنژن دارد و به طراحی، توسعه و فروش لوازم الکترونیکی مصرفی مشغول است. این شرکت نامی با داشتن 35درصد از سهام بازار لوازم جانبی در سطح جهان توانسته به یکی از مطرح ترین و معروف ترین برند ها در این زمینه تبدیل شود. محصولات اصلی آنکر لوازم جانبی برای شارژ تلفن همراه، از جمله پاوربانک، کابلهای شارژ، و شارژر USB است. پاور بانک های انکر بسیار قدرتمند هستند و این دلیلی می باشد برای تبدیل شدن به بهترین مارک پاور بانک از نظر کاربران. انکر به نیاز همه کاربرها از جمله کاربران لپ تاب، کاربران گوشی های موبایل با سیستم عامل اندروید و آیفون توجه کرده است و همین امر موجب محبوبیت این برند در سطح جهان شده است. تولیدکنندگان بسیاری دست به تولید و عرضه پاوربانک های لپ تاب کرده اند اما به دلیل اینکه پاوربانک های لپ تاب ویژگی های خاصی دارند نتوانستند نیاز کاربران را به خوبی پاسخگو باشند. اما انکر در این زمینه پیشتاز بوده است.

پاور بانک Sony

یکی از بهترین پاوربانک های سونی مدل سونی Sony CP-V20 20000 می باشد. برند سونی همواره محصولات بسیار با کیفیتی تولید می کند، این پاور بانک با بدنه‌ای مقاوم، 20000 میلی آمپر را در اختیار شما قرار می دهد که در  نتیجه می‌توانید گوشی خود را تا 4 بار شارژ کنید، این پاور بانک شامل 2 عدد درگاه خروجی می‌باشد و به طور همزمان می‌توانید دو دستگاه را شارژ کنید. این پاور بانک قابلیت شارژ ایمن (MultiProtect) را دارا می‌باشد.شما میتوانید تمام این محصولات را در فروشگاه اینترنتی بالاکا مشاهده و خریداری کنید.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه